Trabzonda sera gölüne gidebilirsin bu mevsim de nasıl olur pek bilmiyorum ama. Gitmişken hamsiköy sütlaç ye bence. Kuymak biz uzungöl en zirvede bir kafede yemiştik hem lokasyon olarak görüntü süperdi hemde yiyecekleri güzeldi ama tabi bunları bu mevsimde yapabilir misiniz çokta bilmiyorum.
Rize tarafına giderseniz merkezde diye hatırlıyorum tüm Rizeyi deniz ve yaylalar ayaklarının altına seren Dağmaran diye bir yer var imkan olursa uğramanı tavsiye ederim.