• 22-12-2019, 14:43:22
    #1
    2019 yılını bir Kelime ile özetlerseniz ne olurdu?
  • 22-12-2019, 14:44:22
    #2
    ............ ban yemeyelim durduk yere.
  • 22-12-2019, 14:45:11
    #3
    Boş
  • 22-12-2019, 14:46:26
    #4
    Banlı geçen bir yıl
  • 22-12-2019, 14:46:45
    #5
    Geçmiş
  • 22-12-2019, 14:48:02
    #6
    Harika bir yıldı. Bardağın dolu tarafıyla ilgileniyorum. Boş tarafıyla yeni yılda ilgileneceğim
  • 22-12-2019, 14:47:52
    #7
    Borç
  • 22-12-2019, 14:48:52
    #8
    Ben hayat buldum. 🙏
  • 22-12-2019, 14:56:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hüzün..