• 22-12-2019, 20:13:01
    #19
    Hayatımın en b*k yılıydı.
  • 22-12-2019, 22:12:57
    #20
    Stresli bir yıldı inşallah 2020 de ülkece güzel bir yıl geçirmemiz ümidini taşıyorum. Ümit ve umut olmadan yaşamanında anlamı olmaz.
  • 22-12-2019, 22:20:17
    #21
    çoğu kişi için bombok bir yıl olmuştur. 2020 içinde umut yok.
  • 22-12-2019, 23:20:42
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tarumar!
  • 22-12-2019, 23:24:40
    #23
    İnişli, çıkışlı oldu benim için lakin genel olarak iyiydi.
  • 23-12-2019, 04:01:34
    #24
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barış dimi hocam?
    Çok dostum bir tek o değil. Bu arada selamlar çok uzun zaman olmuş seni görmeyeli.
  • 23-12-2019, 10:48:03
    #25
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dostum bir tek o değil. Bu arada selamlar çok uzun zaman olmuş seni görmeyeli.
    Aleyküm selam dostum Allah a emanetsin
  • 23-12-2019, 11:00:38
    #26
    Umduğumu değil bulduğumu yememi sağlayan yıl.. 2019 git artık.
  • 23-12-2019, 12:27:08
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kötü günleri geride bıraktım artık daha kötü günler beni bekliyor