• 19-12-2019, 23:51:05
    #10
    Yanarım yanarım, düşükten sattığım altınlara yanarım
  • 19-12-2019, 23:51:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sarı ve beyaz çizgiler sırasıyla 200 ve 50 günlük hareketli ortalama. 1 nolu işaretli alanda 50 günlük yukarı kesti ve kısa ama primli bir fiyat zıplaması oldu. 2 nolu alanda 50 günlük 200ü grafik altına kesebilir. haliyle bu da sert düşüş demek. tabi bu yazdığım bi ihtimal. kesmeyebilirde ama görüntü keseceği yönünde. altta adx grafiği var. ona baktığımızda yükseliş güçlü görünmüyor. adx: hacime bağlı olarak fiyat hareketinin gücünü ölçer.
  • 19-12-2019, 23:51:08
    #12
    Yılbaşı: 6.07 👍
  • 19-12-2019, 23:56:21
    #13
    250 bin tllik dolar bozdururken 2.5 k zarar annem ile teyze mekkeye gidicek şimdide kanatlandi
  • 19-12-2019, 23:56:18
    #14
    5.94 merkezin savunma hattı, yaptırım haberleriyle yükseldi olumlu bir haber gelmeden düşüş zor.
  • 20-12-2019, 00:54:02
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolar yükselirde bu durumdan faydalanıp dolar yapmayın daha fazla katkı sunmayın kimseye.Ülkemizin durumu belli, Amerika ile ilişkilerin daha da gerilme durumu var.Ne alacaksanız almak için acele edin derim.
  • 20-12-2019, 00:57:58
    #16
    TL faizini indirildi neticesinden yatırımcı TL den ayrıldı doları tetikledi faiz artırımı gelebilir yoksa dolar yükselir diye tahmin ediyorum
  • 20-12-2019, 01:01:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar yükselirde bu durumdan faydalanıp dolar yapmayın daha fazla katkı sunmayın kimseye.Ülkemizin durumu belli, Amerika ile ilişkilerin daha da gerilme durumu var.Ne alacaksanız almak için acele edin derim.
    Dolar yükselmiyor türk parası eriyor
  • 20-12-2019, 03:02:23
    #18
    Ekonomi yönetimimiz berbat durumda , geçtiğimiz aylarda hatırlıyorsunuzdur Brunson'ı bırakmadığımız için dolar 4,.5 civarı iken birden 7'leri bulmuştu. Mecburen faizleri %24'lere kadar arttırdılar fakat yine de düşüremediler. Brunson serbet bırakıldı. İlişkiler ılıman bir seviyeye geldi.Daha sonra kısa vadeli müdahalelerle düşmeye başladı. Şimdi ise yine sular ısınmaya başladı. S-400 kurulumu Nisan 2020'de başlayacak o yüzden doların yükselme ihtimali daha fazla gibi duruyor. ( Yatırım tavsiyesi falan değildir,anlamam o işlerden.)