Ekonomi yönetimimiz berbat durumda , geçtiğimiz aylarda hatırlıyorsunuzdur Brunson'ı bırakmadığımız için dolar 4,.5 civarı iken birden 7'leri bulmuştu. Mecburen faizleri %24'lere kadar arttırdılar fakat yine de düşüremediler. Brunson serbet bırakıldı. İlişkiler ılıman bir seviyeye geldi.Daha sonra kısa vadeli müdahalelerle düşmeye başladı. Şimdi ise yine sular ısınmaya başladı. S-400 kurulumu Nisan 2020'de başlayacak o yüzden doların yükselme ihtimali daha fazla gibi duruyor. ( Yatırım tavsiyesi falan değildir,anlamam o işlerden.)