• 21-12-2019, 21:33:03
    #28
    enesrendeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6.2 olmasından korkuyorumda inşallah olmaz o kadarda.
    Hocam 6.1 olursa korkmazmisin
  • 21-12-2019, 22:11:27
    #29
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 6.1 olursa korkmazmisin
    İçimde bir 6.2 hissi var ondan takıntı oldu
  • 21-12-2019, 22:27:18
    #30
    Kurumsal Backlink SEO
    Malesef çok çabuk 6.40 civarına gideceğini düşünüyorum, umarım gerçekleşmez, ytd.
  • 21-12-2019, 22:30:08
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Ekonomik durum mevcut halinden daha iyi noktalar gider inşallah ama yılbaşı gelmeden doların 6,5 TL olma ihtimali güçlü görünüyor. YTD
  • 21-12-2019, 23:19:06
    #32
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar yükselirde bu durumdan faydalanıp dolar yapmayın daha fazla katkı sunmayın kimseye.Ülkemizin durumu belli, Amerika ile ilişkilerin daha da gerilme durumu var.Ne alacaksanız almak için acele edin derim.
    Aslında senin, benim aldığımız doların pek bir etkisi olmuyor bu işe. Ülkeye en büyük zararı dolar alanlar değil de, dolarını, altınını, parasını bankada değil de yastık altında tutanlar veriyor. Dolar alınmasında sorun yok yeterki bankada tutun yani ülke ekonomisinde kullanılsın. Türk lirasının tüm para birimleri karşısında değer kaybetmesinin nedeni dolar alanlar vs değil maalesef. Kötü yönetimin olduğu yere yatırım girmez dolayısıyla para girmez. Bizim gibi üretim ekonomisine dayalı olmayan ülkelerin sürekli sıcak para girişi sağlayabiliyor olması lazım. Sıcak para güvenli limanlara gider


    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek faiz iyi değildir, işsizliğe sebep olur olduda. Faiz düştükçe işsizlik azalıcaktır. Ayrıca Çin Amerika ile ters düştüğü zaman hatırlayın ne yaptı, parasının değerini düşürdü bilerek bilmem anlatabildimmi.
    Çin bizim için doğru bir karşılaştırma değil. Çin üretimin merkezi olan bir ülke. Para biriminin çok değerli olması elbette işine gelmez. Çin`i bu kadar dokunulmaz yapan ise dolar ve altın rezervleridir. Elinde çok tehlikeli boyutlarda doların varsa, o para biriminin sahibine bile kafa tutabiliyorsun, birşey yapamıyor