• 19-12-2019, 23:40:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • 19-12-2019, 23:43:37
    #2
    Biraz daha yükselirse kalbime inecek zaten
  • 19-12-2019, 23:47:37
    #3
    Yılbaşına kadar yükselir. Şubat ayından itibaren düşmeye başlar.
  • 19-12-2019, 23:48:05
    #4
    🤖 AI Developer
    Askeri ücret çoğalıyor herşey çoğalıyor, bizi takip edip yapıyorlar. Yükselmesi birşey değiştirmeyecek açıkçası.
  • 19-12-2019, 23:48:42
    #5
    6.2 olmasından korkuyorumda inşallah olmaz o kadarda.
  • 19-12-2019, 23:49:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri ücret çoğalıyor herşey çoğalıyor, bizi takip edip yapıyorlar. Yükselmesi birşey değiştirmeyecek açıkçası.
    Asgari ücret enflasyon oranında yükselir , dolar ithalat ihracat farkından üretim ekonomisi olmayan ülkelerde yükselir
  • 19-12-2019, 23:50:35
    #7
    Bana kalırsa, yılbaşından sonra daha da yükselecek. Sebebi ise, her geçen gün faizlerde yapılan zorunlu düşüş.
    1 ay evvel günlük faize para koymaya başladım. Günlük faizi %10 üzerinden veriyordu. Önce %9'a, sonra %8.5'a, 3-4 gün önce %8'e kadar düştü.
    Bu düşüş, krediler için olumlu olsa da.. Piyasalar için fazlasıyla dalgalı ve güven kırıcı.
    Bu kadar hızlı düşüşü neye göre yapıyorlar? Asıl sorulması gereken o bence. Eğer birileri istedi, yapıyoruz ise doların yükselme sebebi belli ve normal.
    Hal böyleyken de, doların yükselmesini engellemek pek mümkün görünmüyor.

    Not: Yatırım önerisi değildir.
  • 19-12-2019, 23:50:34
    #8
    Euro da 6.7 test edilecek oradan biraz düzeltme gelir diye düşünüyorum
  • 19-12-2019, 23:50:58
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merkez bankasının yıl sonu iyimser tahmini bile 6 civarlarındaydı, ben kolay kolay 6’dan aşağıya ineceğini düşünmüyorum.

    Eğer birkaç aya Trump da görevden alınırsa siz o zaman görün doları...