Bana kalırsa, yılbaşından sonra daha da yükselecek. Sebebi ise, her geçen gün faizlerde yapılan zorunlu düşüş.
1 ay evvel günlük faize para koymaya başladım. Günlük faizi %10 üzerinden veriyordu. Önce %9'a, sonra %8.5'a, 3-4 gün önce %8'e kadar düştü.
Bu düşüş, krediler için olumlu olsa da.. Piyasalar için fazlasıyla dalgalı ve güven kırıcı.
Bu kadar hızlı düşüşü neye göre yapıyorlar? Asıl sorulması gereken o bence. Eğer birileri istedi, yapıyoruz ise doların yükselme sebebi belli ve normal.
Hal böyleyken de, doların yükselmesini engellemek pek mümkün görünmüyor.
Not: Yatırım önerisi değildir.