• 25-08-2008, 02:39:26
    #10
    ben o bölümdeyim. şimdi bahçeşehir bilg. müh. kazandım dgs ile ama seneye tekrar dgs ye hazırlanmayı düşünüyorum.
  • 25-08-2008, 02:51:36
    #11
    İstanbul Üniversitesi'nde bu sene bitirdim bende bu bölümü.

    Konular sadece temel olarak gösterilip, sana bunlarla ilgili projeler veriliyor. Yani senin becerin ve yeteneğin çok önemli.

    Okula pek uğrayamadığım için biraz kısa geçtim. Çok şükür bitti, kurtuldum.