Konu
Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama hakkında bir bilginiz var mı
25-08-2008, 02:39:26
#10
enerji
ben o bölümdeyim. şimdi bahçeşehir bilg. müh. kazandım dgs ile ama seneye tekrar dgs ye hazırlanmayı düşünüyorum.