• 23-08-2008, 01:18:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sülüsü aldım 28 inde teslim olcm hayırlısı ile b*ku yedin diyen cok ama yapcaz artık neyse o ( :

    tertip varmı tertip

    duzenleme : 6.jandarma komando alayı kırkağaç/manisa
  • 23-08-2008, 10:44:29
    #2
    sni çok zor bir eğiitim bekliyor sonrada %80 kırsal kesim. Çevremdeki 4 kişinin yaşadıgı şeyi söylüyorum
  • 23-08-2008, 12:24:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler