8/3 Manisa Kırkagac j.k giden varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
8/3 Manisa Kırkagac j.k giden varmı?
2
●
718
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
8/3 Manisa Kırkagac j.k giden varmı?
23-08-2008, 01:18:54
#1
tavshan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sülüsü aldım 28 inde teslim olcm hayırlısı ile b*ku yedin diyen cok ama yapcaz artık neyse o ( :
tertip varmı tertip
duzenleme : 6.jandarma komando alayı kırkağaç/manisa
23-08-2008, 10:44:29
#2
okokok
sni çok zor bir eğiitim bekliyor sonrada %80 kırsal kesim. Çevremdeki 4 kişinin yaşadıgı şeyi söylüyorum
23-08-2008, 12:24:14
#3
Geveze1
Üyeliği durduruldu
Hayırlı teskereler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler