Konu
8/3 Manisa Kırkagac j.k giden varmı?
23-08-2008, 01:18:54
#1
tavshan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sülüsü aldım 28 inde teslim olcm hayırlısı ile b*ku yedin diyen cok ama yapcaz artık neyse o ( :
tertip varmı tertip
duzenleme : 6.jandarma komando alayı kırkağaç/manisa