Kazançlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kazançlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
12
●
360
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kazançlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
1
2
Anket
Hangisi
Toplam Katılımcı Sayısı:
20
Hangisi
Kazandığım işe
%35,00 (7 Oy)
Farklı işlere
%65,00 (13 Oy)
18-12-2019, 00:12:01
#1
HEGEL
Sürekli yeni işler mi yoksa kazanılan işe mi yatırım yapıyorsunuz?
18-12-2019, 00:13:19
#2
Hussein
SEO & PR 5421044962
Değerlenmiyor hiç ama yeni bir işe birikim yapmaya çalışıyorum
18-12-2019, 00:13:37
#3
ozymoz
Risk bölmek iyidir
18-12-2019, 00:13:48
#4
GodLessTurtLe
Karı kıza yediriyoruz
Şaka şaka altın :P
18-12-2019, 00:16:21
#5
GÖKTUĞ
O an kazanılan alana yatırım yapmayı mantıklı buluyorum.
18-12-2019, 00:16:23
#6
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yarı işe yarı farklı işlere. Tabii bu normalde olması gereken
Şu aralar yatırım yapmamak en iyisi diye düşündüğümden hiç bulaşmıyorum
18-12-2019, 00:17:59
#7
Blacksheep
Kazandığımı madene yatırıyorum işe yatırımı kendimi geliştirerek yapıyorum fazlasıyla yetiyor şimdilik
18-12-2019, 00:19:02
#8
VBuMaSTeR
Kira anaokulu kredi kartı. Bunların arasında yatırım olan sadece anaokulu. Oda haydutun geleceğine
18-12-2019, 11:06:40
#9
Bloggist
işe yatırım yapmak geliştirmek ilk etapta çok daha mantıklı ben o şekilde hareket etmiştim. Sürekli Kazanma odaklı bakmamak lazım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler