Kazançlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kazançlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
12
●
360
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kazançlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
1
2
Anket
Hangisi
Toplam Katılımcı Sayısı:
20
Hangisi
Kazandığım işe
%35,00 (7 Oy)
Farklı işlere
%65,00 (13 Oy)
18-12-2019, 11:42:21
#10
Mutlubiter
Gelen 2 gün sonra bitiyor.
18-12-2019, 14:04:54
#11
zulte
HEGEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sürekli yeni işler mi yoksa kazanılan işe mi yatırım yapıyorsunuz?
kazanç mı?
hangi kazanç?
18-12-2019, 14:06:08
#12
HEGEL
zulte adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kazanç mı?
hangi kazanç?
borçlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz diyelim
18-12-2019, 14:11:54
#13
zulte
HEGEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
borçlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz diyelim
borcu borçla kapatarak
değerlendiriyoruz
bu şekilde daha da bir değerlenip ,katlandıkça katlanıyor..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler