• 16-12-2019, 10:08:16
    #1
    Arkadaşlar saçımı yıkıyorum en fazla 1 gün sonra saçım yağlanıyor ve karmakarışık hale geliyor. Bu saç yapımla ilgili mi yoksa şampuan faktörü çok önemli mi? Bu yağlanma ile ilgili tavsiyeniz var mı?

    Kullanmadığım şampuan kalmadı nerdeyse.
  • 16-12-2019, 10:09:11
    #2
    Evet kepeği de etkileyebiliyor çoğu kepeğe karşı şampuan genelde kepek yapiyor
  • 16-12-2019, 10:09:30
    #3
    Şampuanla ilgisi yok dostum vücudun yağlı senin bende her sabah yıkamasam parlıyo resmen
    • lionparsde
    lionparsde bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-12-2019, 10:10:15
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şampuanla ilgisi yok dostum vücudun yağlı senin bende her sabah yıkamasam parlıyo resmen
    Hocam her sabah yıkayınca da dökülüyor ama
  • 16-12-2019, 10:10:29
    #5
    Ben bu sorun için kükürtlü sabun aldım. uzun süreli kullanımda işe yarıyor. eskiden 1 günde yağlanırdı şimdi 3 günde bir yağlanıyor. ama saçı hergün yıkamamak lazım. n11 de toptan kükürt sabun satan satıcılar daha uygun oluyor. şampuan alacaksanız marketleri tercih etmeyin eczanelerden aldın.
  • 16-12-2019, 10:12:09
    #6
    Hocam hergün duş iyidir bende alırım ar*p veya bıttım sabunun deneyin. Yağlı saç iyidir hocam geç yıpranır.
  • 16-12-2019, 10:13:37
    #7
    Platin üye
    genelde sabun kullanın derler benimde malesef yağlı.
    beyaz saf sabun yada defne sabunu denemekte fayda var.
    şampuanların faydası malesef yok
  • 16-12-2019, 10:16:05
    #8
    Benimde çok yağlanıyor yağlanınca da dökülüyor saç bakım kremi aldım yağlanma karşıtı daha geç yağlanıyor artık
  • 16-12-2019, 10:16:01
    #9
    Ayni konudan bende mazdurip durumdayım, saçlarımdaki yağları biriktirip saç yağı diye satsam ne olur diye düşünüyorum artık 😂