Arkadaşlar saçımı yıkıyorum en fazla 1 gün sonra saçım yağlanıyor ve karmakarışık hale geliyor. Bu saç yapımla ilgili mi yoksa şampuan faktörü çok önemli mi? Bu yağlanma ile ilgili tavsiyeniz var mı?

Kullanmadığım şampuan kalmadı nerdeyse.