• 15-12-2019, 18:22:36
    #1
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    konu kilit.
  • 15-12-2019, 18:33:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    n11 de mağaza puanı ve ürün yorumları çok önemli kriter oluşturuyor.
  • 15-12-2019, 18:35:44
    #3
    Kupon meselesi hocam birazda bu konuda.
    Ya da sabit müşteri. Araştırmadan hep aynı siteden alıyorlar.
  • 15-12-2019, 18:35:47
    #4
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    FaikEmreYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n11 de mağaza puanı ve ürün yorumları çok önemli kriter oluşturuyor.
    Bende öyle düşündüm hocam başka bir şey aklıma gelmedi.
    Sanırım bu platformlar direk en iyi satıcılara google merchant'ta öncelik veriyor.
  • 15-12-2019, 18:49:47
    #5
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    Mesajım bulunsun
  • 15-12-2019, 18:50:37
    #6
    bunun cevabı çok basit
    puan+yorum(alışveriş adeti)= içerik önceliği
    sen bunu nasıl sağlarsın önce satışlarını artırıp müşterilerden olumlu dönüş alarak, kargo takibi olsun küçük hediyeler olun mülteri ile diyalog olsun ,kazan kazan mantığı ürünü düşük fiyatdan sat önce kar hedefleme mağazanın alışveriş adet sayısı ve puan skalasını yükselt mağazanın sadık müşterisi olacak zamanla tüm bunlar olumlu olarak geri dönecektir.
  • 15-12-2019, 18:52:38
    #7
    UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhabalar arkadaşlar biliyorsunuz n11,gittigidiyor, hepsiburada gibi pazaryerleri bizim adımıza google'da reklam çıkıyor biz satış yaptıkça da bizden komisyon alıyor.

    Sormak istediğim şey şu.

    2 ayrı satıcı düşünün. 2 side aynı ürünü satıyor. Hatta biri 50 TL'ye satıyor diğeri 75 TL. Ama ne hikmetse 75 TL satan adam daha çok satıyor ciddi manada. Bu neden olur ?
    Google merchant reklamlarında daha çok gözüküyor 75 TL'lik olan. Pazaryeri o satıcıyı neden daha çok öneriyor google'a ?

    Ürün başlıkları aynı
    Ürün açıklamaları aynı
    Ürün tanımları aynı.

    Not : Ürün kategorisi yok sadece mantığını soruyorum. Algoritma nasıl çalışıyor onu merak ediyorum.
    50 TL'lik üründe GTIN kodu girilmiş vaziyette.

    Cevap sorunun içinde saklı. Biri 50TL, diğeri 75TL bizim sektör için %18 komisyon alıyor N11.
    50TL'lik bir üründen kârı 9TL,
    75TL'lik bir üründen kârı 13,5TL
    Siz olsanız hangisine reklam çıkardınız?
    • Mehmetmasa
    Mehmetmasa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-12-2019, 18:54:05
    #8
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap sorunun içinde saklı. Biri 50TL, diğeri 75TL bizim sektör için %18 komisyon alıyor N11.
    50TL'lik bir üründen kârı 9TL,
    75TL'lik bir üründen kârı 13,5TL
    Siz olsanız hangisine reklam çıkardınız?
    Hocam ben onu örnek söyledim öyle bir durum yok. Misal bir ürün 60 TL diğer ürün 70 tl.

    Ama inatla 70 tl'lik ürün gidiyor sürekli yüksek miktarda. İkisininde içerikleri herşeyi aynı.

    Burada fark nedir diye onu sordum. Ayrıca 60tl'ye satılan üründede yorumlar olumlu puan güzel.
  • 15-12-2019, 19:08:42
    #9
    UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben onu örnek söyledim öyle bir durum yok. Misal bir ürün 60 TL diğer ürün 70 tl.

    Ama inatla 70 tl'lik ürün gidiyor sürekli yüksek miktarda. İkisininde içerikleri herşeyi aynı.

    Burada fark nedir diye onu sordum. Ayrıca 60tl'ye satılan üründede yorumlar olumlu puan güzel.
    Satış operasyonu olarak söylüyorsanız psikolojik olarak pahalı ürün daha fazla güven sağlar. Bu yüzden daha fazla satılıyordur