Herkese merhabalar arkadaşlar biliyorsunuz n11,gittigidiyor, hepsiburada gibi pazaryerleri bizim adımıza google'da reklam çıkıyor biz satış yaptıkça da bizden komisyon alıyor.
Sormak istediğim şey şu.
2 ayrı satıcı düşünün. 2 side aynı ürünü satıyor. Hatta biri 50 TL'ye satıyor diğeri 75 TL. Ama ne hikmetse 75 TL satan adam daha çok satıyor ciddi manada. Bu neden olur ?
Google merchant reklamlarında daha çok gözüküyor 75 TL'lik olan. Pazaryeri o satıcıyı neden daha çok öneriyor google'a ?
Ürün başlıkları aynı
Ürün açıklamaları aynı
Ürün tanımları aynı.
Not : Ürün kategorisi yok sadece mantığını soruyorum. Algoritma nasıl çalışıyor onu merak ediyorum.
50 TL'lik üründe GTIN kodu girilmiş vaziyette.
Cevap sorunun içinde saklı. Biri 50TL, diğeri 75TL bizim sektör için %18 komisyon alıyor N11.
50TL'lik bir üründen
kârı 9TL,
75TL'lik bir üründen
kârı 13,5TL
Siz olsanız hangisine reklam çıkardınız?