• 10-12-2019, 09:56:44
    #1
    Al kardeşim öğle arası yemeğin benden olsun diyen bir arkadaş yok mu ya
  • 10-12-2019, 09:58:31
    #2
    Sadece kutlamakla yetinsek olmaz mı ?

    Doğum günün kutlu olsun
  • 10-12-2019, 10:04:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Burası bir vakıf değil maalesef , Doğum günün kutlu olsun
  • 10-12-2019, 10:05:22
    #4
    İstanbuldaysan buyur gel 🙂 nice yaşlara 🥳
  • 10-12-2019, 10:09:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun.
    Sabah sabah dokunur yemek
  • 10-12-2019, 10:09:50
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Ankara gel ısmarlayım ekrem coşkundan et döner alIrım
    Doğum günün kutlu olsun
  • 10-12-2019, 10:11:31
    #7
    Doğum günün kutlu olsun kuru kuru
  • 10-12-2019, 10:42:00
    #8
    Dogum gunun kutlu olsun kardes. Bursadaysan bi iskender solerim ustunede mum diktiririZ. Uflersin felan r10 cakmak hediye aliris 😆😆
  • 10-12-2019, 10:42:19
    #9
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara gel ısmarlayım ekrem coşkundan et döner alIrım
    Doğum günün kutlu olsun
    Baya bir şikayet var hocam ya yanaşamadım ben. 2 kez annemlerle gittik baya sevdik ama yorumlar hiç iç açıcı değil.

    Doğum gününüz kutlu olsun.