• 05-12-2019, 10:06:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dün tesadüfen whatsap grubunda bir arkadaş ile denk geldim buradan. O yüzden de konusunu açayım dedim. Var mı aramızda Erzincana gidecek olan kişiler? Ocakta orada görüşmek ümidiyle

    Grubun linkini de aşağıya bırakıyorum. İsteyenler katılsın diye. Aklınıza takılanları da sormaktan çekinmeyin.

    Ocak 2020 Grubu için
    https://chat.whatsapp.com/KIzPdnaj5913UnvsZZor2l
  • 05-12-2019, 10:17:44
    #2
    Platin üye
    Kalın giyinin. 😅
  • 05-12-2019, 10:58:56
    #3
    Martta erzican topçu tugayında yaptım. Martta bile çok soğuktu ocakta kestiremiyorum. Allah yardımcınız olsun
  • 05-12-2019, 11:02:01
    #4
    Hocam erzincanda yaşıyorum. Şuan karlı buralar. Sıkı giyinin üşütmeyin
  • 05-12-2019, 11:49:58
    #5
    2019 yılı Ocak ayında 59. Topçu Tugayında yaptım askerliğimi, hayatımda öyle soğuk bir yer görmedim, şehir merkezinin hava sıcaklığına bakıp aldanmayın baya bir fark oluyor askeriyeyle şehir merkezi arasında.

    Tavsiyem kalın alt üst içlik, ilaç alın. Bere, eldiven, boyunluk benim zamanımda hepsi kantinde vardı ordan da temin edebilirsin.
  • 05-12-2019, 13:29:27
    #6
    cevaplar için teşekkürler. Aramızda o taraflara gidecek varsa maksat yüzyüze de tanışmış olmak.