Dün tesadüfen whatsap grubunda bir arkadaş ile denk geldim buradan. O yüzden de konusunu açayım dedim. Var mı aramızda Erzincana gidecek olan kişiler? Ocakta orada görüşmek ümidiyle

Grubun linkini de aşağıya bırakıyorum. İsteyenler katılsın diye. Aklınıza takılanları da sormaktan çekinmeyin.

Ocak 2020 Grubu için
https://chat.whatsapp.com/KIzPdnaj5913UnvsZZor2l