• 04-12-2019, 12:07:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hayatımda ilk kez yurtiçi kargo, kargomu getirdi. Yemin ediyorum böyle bir şey hayatımda ne gördüm ne de duydum. Hayatımda bir kez bile yurtiçi kargonun kargoyu eve getirdiğini duymadım bile. Şu an aşırı mutluyum. Daha önce en az 5 kez kargomu şubelerine gidip almışımdır her seferinde. Adamlar kendilerini ciddi ciddi düzeltiyor.

    Üstelik kargomu getiren adam çok nazikti ve zile 2 kez bastı !

    Bunun şerefine konuya yorum atanlardan rastgele bir kişiye (çekilişle, çekiliş akşam 8'de biter 9'da açıklanır) güzel hostingdeki 2 ay kalan ekonomi - 2 hostingimi hediye edeceğim

    Böyle yapacaklarını bilseydim fazladan 15-20 lira hediye ederdim kargo şirketine kitabı alırken

    Bu da hatıra olsun burada;
  • 04-12-2019, 12:08:33
    #2
    Normal bir durum aslında ama size hep ters kargocular gelmiş demek
  • 04-12-2019, 12:09:55
    #3
    Valla hocam yurt içi benim burda bal kaymak demek ki güzel Bi operasyon çekmişler şubeye
  • 04-12-2019, 12:10:17
    #4
    Platin üye
    Kargoda kuryelik yapmış bir arkadaş vardı neden eve geldik yoktunuz diyorsunuz dediğimde eşya kaybolursa veya yanlış insana verilirse vb çok sıkıntı oluyor demişti
  • 04-12-2019, 12:12:05
    #5
    Şubeden şubeye değişiyor tabi, benim iki farklı ilçede en memnun olduğum kargo şirketi mesela yurtiçi kargo.

    Yıllardır belki toplamda 400-500 kargomu getirmişlerdir küçücük bir sorun bile yaşamadım
    • İPM
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-12-2019, 12:14:22
    #6
    Ş O K O L D U M İ N A N I L M A Z

    30 kere rahat şubeye gitmişimdir )
  • 04-12-2019, 12:16:59
    #7
    şubeden şubeye değişiyor çalışanlarla çok alakalı mesela.
  • 04-12-2019, 12:20:28
    #8
    Biz her gün yurtiçi kargo ile en az 50 adet kargo gönderiyoruz en ücra köşelerde dahil. Kargoların %90 nı ertesi gün teslim olur çok uzak yelerde maximum 2. gün. Senede 10K civarı kargo iyi bir istatistik ve hiç şikayetimiz yok firmadan.
  • 04-12-2019, 12:20:28
    #9
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Bana da nasip olur inşallah )))