Şubeden şubeye değişiyor tabi, benim iki farklı ilçede en memnun olduğum kargo şirketi mesela yurtiçi kargo.

Yıllardır belki toplamda 400-500 kargomu getirmişlerdir küçücük bir sorun bile yaşamadım