Arkadaşlar hayatımda ilk kez yurtiçi kargo, kargomu getirdi. Yemin ediyorum böyle bir şey hayatımda ne gördüm ne de duydum. Hayatımda bir kez bile yurtiçi kargonun kargoyu eve getirdiğini duymadım bile. Şu an aşırı mutluyum. Daha önce en az 5 kez kargomu şubelerine gidip almışımdır her seferinde. Adamlar kendilerini ciddi ciddi düzeltiyor.
Üstelik kargomu getiren adam çok nazikti ve zile 2 kez bastı !
Bunun şerefine konuya yorum atanlardan rastgele bir kişiye (çekilişle, çekiliş akşam 8'de biter 9'da açıklanır) güzel hostingdeki 2 ay kalan ekonomi - 2 hostingimi hediye edeceğim
Böyle yapacaklarını bilseydim fazladan 15-20 lira hediye ederdim kargo şirketine kitabı alırken
Bu da hatıra olsun burada;