Anket Kahramanımız hukuksal mücadelesine devam etmelimidir ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 27
Kahramanımız hukuksal mücadelesine devam etmelimidir ?
Hayır etmesin gerekli ceza ve dersi ilahi adalet sağlamış zaten.
%29,63 (8 Oy)
Evet etsin etsin ki hatalarının hukuksal boyutu ilede tanışsınlar
%70,37 (19 Oy)
  • 03-12-2019, 18:39:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanamıyorum ya her şeye rağmen vazgeçmiyorlar size saldırmaktan recep bey
    Melike hanım silin lütfen yorumunuzu tartışma konusu değil bu
  • 03-12-2019, 18:40:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    LiziVonRobe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Melike hanım silin lütfen yorumunuzu tartışma konusu değil bu
    tamam özür dilerim mesaj alındı
  • 03-12-2019, 18:46:58
    #21
    MekDgrklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit...
    Sakin ol şampiyon önce kimi alıntıladığına dikkat et.
    Sonra sözde muhasebe işleri yaptığınız kişiyi savunursunuz. Ortada şirket ve adres yokken neyin muhasebesini yapıyorsunuz onu da anlamadım ama neyse.
  • 03-12-2019, 18:50:36
    #22
    Hocam bu hikayedeki olaylar gerçekse bence davanızı sürdürün. Kimse kimseye iftira atmamalı. Atıyorsa da cezasını çekmeli.
  • 03-12-2019, 18:51:43
    #23
    Gold üye
    of!
  • 03-12-2019, 18:51:46
    #24
    Üyeliği durduruldu
    akrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu hikayedeki olaylar gerçekse bence davanızı sürdürün. Kimse kimseye iftira atmamalı. Atıyorsa da cezasını çekmeli.
    Yorumunuz için teşekkür ederim

  • 03-12-2019, 19:07:09
    #25
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlar garip bu hafta şirket açtınız işlemleri beraber yapıyoruz ben şahidim bari bunu yazayım recep bey
  • 03-12-2019, 19:07:42
    #26
    Üyeliği durduruldu
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    of!
    uckan bey bu konuyu açarken herhangi bir kişiden bahsetmedik en üstte farketmişsiniz büyük punto ile hayal ürünü yazıyor yani of demeniz gerekmiyordu sadece bir hikaye ve off topic de

  • 03-12-2019, 20:25:27
    #27
    Ceo at 𝐁𝐚𝐲𝐢𝐠𝐫𝐚𝐦
    Hak Eden Hakkını Aldı ve Büyük Ders oldu Bizim görevimiz sakin kalıp hadlerini bildirmekti ve hadlerini bildiklerini düşünüyorum ve gerekli cezayı yönetimde verdiğine göre Hukuksal mücadeleye gerek olmadığını düşünüyorum dostum. 🙏🏼