Hak Eden Hakkını Aldı ve Büyük Ders oldu Bizim görevimiz sakin kalıp hadlerini bildirmekti ve hadlerini bildiklerini düşünüyorum ve gerekli cezayı yönetimde verdiğine göre Hukuksal mücadeleye gerek olmadığını düşünüyorum dostum. 🙏🏼