• 01-12-2019, 23:13:02
    #1
    Bir çekiliş düzenledim ve gerekli gruplarda (arkadaşlarım sağ olsunlar) reklamları geçtiler. Fakat bir sorun var, konu başlığına sadece emoji koyuyor ve altına selam yazıp gülücük bırakıyor konu açıyor konu başlığı olayını biraz uzun yaptım ama insanlar aşırı derece bağımlı olmuşlar bu sosyal ağlara. Eskiden forum kullanmayı üyeler yöneticilere öğretirdi, şimdi internete girmeyi öğretmeye çalışıyoruz maalesef.

    Siteye girip ücretsiz çekilişe katılabilirsiniz diyorum. İnstagramda öyle bir yer bulamadım diyenler oluyor, sosyal medya (özellikle instagram) bağımlısı aşırı insan var. Facebook kitlesi forumları seviyor yine ama instagram kitle tam anlamıyla facia. Forum ve blog reklamı verecek kişiler facebook üzerinden versinler bence. Ben öyle yapacağım.
  • 01-12-2019, 23:16:51
    #2
    Forumculuk bir kültürdü o ekole denk gelmeyenlerin istediğini yapmalarını bekleme bence. Onların yaptıkları da normal onlara göre
  • 01-12-2019, 23:16:57
    #3
    İnternetle sosyal ağlar sayesinde tanisan kitle forum kültürünü anlayamaz. Bence forum sitelerinin de devri geçeli çok oldu bu yüzden.
  • 01-12-2019, 23:17:51
    #4
    Belirli bir yaşı geçmiş kitleyi dışında tutuyorum ama genç nesil bence çok kötü yetişiyor internette araştırma düşünme yetisinden uzak gibiler ben küçüklüğümü hatırlıyorum abilerimizden ufak birşeyler kapsak diye çabalar dururdum, birşeyler üretmek vardı sürekli aklımda ama şimdiki nesil için youtube ve instagramı kapatsınlar internet gereksiz bir araç
  • 01-12-2019, 23:19:59
    #5
    igtr.net
    ben site işine girmeyene kadar bende forum nedir bilmiyodum çünkü hiç bir sosyal medya gibi değil. forumlar sosyal medyaya göre daha zor kullanımı
  • 01-12-2019, 23:42:18
    #6
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli bir yaşı geçmiş kitleyi dışında tutuyorum ama genç nesil bence çok kötü yetişiyor internette araştırma düşünme yetisinden uzak gibiler ben küçüklüğümü hatırlıyorum abilerimizden ufak birşeyler kapsak diye çabalar dururdum, birşeyler üretmek vardı sürekli aklımda ama şimdiki nesil için youtube ve instagramı kapatsınlar internet gereksiz bir araç
    Ülkemizde düşünen insana ihtiyaç yok. Parmak kaldırsın yeter.
  • 01-12-2019, 23:53:15
    #7
    17 yaşındayım sosyal ağ kullanamıyorum ben de saçma geliyor Saydım tam 1253 gündür forumlardayım, kopamıyorum da.