konu başlığı olayını biraz uzun yaptım ama insanlar aşırı derece bağımlı olmuşlar bu sosyal ağlara. Eskiden forum kullanmayı üyeler yöneticilere öğretirdi, şimdi internete girmeyi öğretmeye çalışıyoruz maalesef.Siteye girip ücretsiz çekilişe katılabilirsiniz diyorum. İnstagramda öyle bir yer bulamadım diyenler oluyor, sosyal medya (özellikle instagram) bağımlısı aşırı insan var. Facebook kitlesi forumları seviyor yine ama instagram kitle tam anlamıyla facia. Forum ve blog reklamı verecek kişiler facebook üzerinden versinler bence. Ben öyle yapacağım.