Belirli bir yaşı geçmiş kitleyi dışında tutuyorum ama genç nesil bence çok kötü yetişiyor internette araştırma düşünme yetisinden uzak gibiler ben küçüklüğümü hatırlıyorum abilerimizden ufak birşeyler kapsak diye çabalar dururdum, birşeyler üretmek vardı sürekli aklımda ama şimdiki nesil için youtube ve instagramı kapatsınlar internet gereksiz bir araç
Ülkemizde düşünen insana ihtiyaç yok. Parmak kaldırsın yeter.