• 28-11-2019, 15:24:12
    #1
    Kendi markamla sattığım ürünlerim mevcut. Fiyat disiplinimi hiç bozmam. Geçen sene efsane cumada %25 indirim yapmıştım. Ama efsane cumadan önce sipariş veren bazı müşteriler çok şikayet etmiş bir kaç tanesi ürün iadesi yapmıştı. Yarın yine %25 indirime gideceğim. Dün ve bugün sipariş veren müşterilerin hepsini arayıp kartlarına ve banka hesaplarına %25 iade yaptığımı bildirdim. Kapıda ödeme siparişleri de hafta başından beri sipariş aldığım fiyattan değil indirimli fiyattan kargoluyorum.
    Yarın efsane cuma indirimleri için hazırlık yapan kimler var? Yarın için günlük reklam bütçesini 10 katına çıkarıyorum malum trendyol herkesi eziyor. Bunun dışında neler yapıyorsunuz arkadaşlar?
  • 28-11-2019, 15:26:29
    #2
    Doğru olanı yapıyorsunuz helal olsun
  • 28-11-2019, 15:27:40
    #3
    trendyol bir saldırı yesede milletin aklıyla alay geçmek nedir görse keşke
  • 28-11-2019, 15:31:38
    #4
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi markamla sattığım ürünlerim mevcut. Fiyat disiplinimi hiç bozmam. Geçen sene efsane cumada %25 indirim yapmıştım. Ama efsane cumadan önce sipariş veren bazı müşteriler çok şikayet etmiş bir kaç tanesi ürün iadesi yapmıştı. Yarın yine %25 indirime gideceğim. Dün ve bugün sipariş veren müşterilerin hepsini arayıp kartlarına ve banka hesaplarına %25 iade yaptığımı bildirdim. Kapıda ödeme siparişleri de hafta başından beri sipariş aldığım fiyattan değil indirimli fiyattan kargoluyorum.
    Yarın efsane cuma indirimleri için hazırlık yapan kimler var? Yarın için günlük reklam bütçesini 10 katına çıkarıyorum malum trendyol herkesi eziyor. Bunun dışında neler yapıyorsunuz arkadaşlar?
    hocam markalarınız nelerdir. Mümkünse
  • 28-11-2019, 16:04:34
    #5
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam markalarınız nelerdir. Mümkünse
    Mümkün değil değerli kardeşim.
    Sana da profesyonel olarak para kazandığın markaları, siteleri, uygulamaları bu forumda açık olarak paylaşmamanı öneririm.
    Sözüm meclisten dışarı, herkesin seveni kadar sevmeyeni, destekleyicisi kadar köstekleyicisi vardır.
  • 28-11-2019, 16:43:33
    #6
    Biz bindirim yapmadan indirim yapıyoruz ama şu an çok oynamıyoruz fiyatlarla. Tüm ürünlerimizi aktif ettikten sonra genel olarak indirimli şekilde yansıtmaya çalışacağız müşteriye. Az kâr, çok satış.
  • 28-11-2019, 17:02:17
    #7
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bindirim yapmadan indirim yapıyoruz ama şu an çok oynamıyoruz fiyatlarla. Tüm ürünlerimizi aktif ettikten sonra genel olarak indirimli şekilde yansıtmaya çalışacağız müşteriye. Az kâr, çok satış.
    Geçen sene efsane cumada %25 indirim yaptım. Efsane cuma sonrasında hiç indirim yapmadım. Ölü sezonum da bile fiyat düşürerek satış yapmaya çalışmam. O yüzden ben de bindirim yapmadan indirim yapıyorum. Geşen sene efsane cumada 15 günlük siparişi 1 günde almıştım. Ama efsane cumanın öncesinde ve sonrasında siparişler yavaşladığı için ay sonunda ciroda ciddi bir artış oluşmamıştı.
    Yani efsane cumada indirim yapınca o ayki karlılığı arttıracak bir satış mümkün olmuyor mal satıyorsanız.
    Hizmet satanlar için durum farklı olabilir.
    Ama muhtemelen o indirimi yapmasaydım insanlar sipariş vermeyebilirdi ve o ay kötü bir ciro ile kapatabilirdim.
    Yani bu efsane cuma indirimleri yüzünden insanlarda bir beklenti ve alışverişi öteleme hissi yaratıyorlar.
    Ekimden itibaren satışlarda yavaşlamalar başlıyor ve efsane cuma ile patlıyor.
    Ama 3 aylık dönemler halinde düşünürseniz, muhtemelen efsane cumanın karlılığınıza çok ciddi bir katkısı olmuyor.
  • 28-11-2019, 21:50:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi markamla sattığım ürünlerim mevcut. Fiyat disiplinimi hiç bozmam. Geçen sene efsane cumada %25 indirim yapmıştım. Ama efsane cumadan önce sipariş veren bazı müşteriler çok şikayet etmiş bir kaç tanesi ürün iadesi yapmıştı. Yarın yine %25 indirime gideceğim. Dün ve bugün sipariş veren müşterilerin hepsini arayıp kartlarına ve banka hesaplarına %25 iade yaptığımı bildirdim. Kapıda ödeme siparişleri de hafta başından beri sipariş aldığım fiyattan değil indirimli fiyattan kargoluyorum.
    Yarın efsane cuma indirimleri için hazırlık yapan kimler var? Yarın için günlük reklam bütçesini 10 katına çıkarıyorum malum trendyol herkesi eziyor. Bunun dışında neler yapıyorsunuz arkadaşlar?
    Ben %45 indirdim fiyatları , 3 kalem mal 4500 adet stok var , bitirip Türkiye piyasasından tamamen çekileceğim, yurt dışı satışlara daha ağırlık vereceğim