• 26-11-2019, 23:40:05
    #28
    Fazla üzerinde durmamak. Benimsememek , elinde avucunda var olanın kıymetini bilmemek.
    Birden fazla ise yönelmek.
    Amatörlük.
    En önemlisi üzerinde durmamak. Geleceği görememek.
    Bende çok ders aldım.
    Bu web dünyasında bir site varsa aynısını yapmayacaksın farklı içerikler ya da tamamen farklı jenerasyon ile yöneleceksin.
    Bir arkadaş vardı hatırlamıyorum 4 haneli domaini .com böyle.bir sitesi vardı günlük 20m global bir sitesi vardı kaç yıldır açık. Adam hiç usanmadan sürekli yeni ve farklı şeyler giriyordu
  • 26-11-2019, 23:53:07
    #29
    Çok heyecanla ve büyük hayallerle yeni web siteleri açıp, hepsinden aynı şekilde bıkıp usanıp olduğu gibi bırakmak gibi bir huyum var

    İlk projelendirme aşamasında hayaller kurup mutlu olduğum anların zevkini tarif edemem

    Bıkıp usanınca da, gelsin yeni site projeleri bendeki çarkta böyle dönüyor
  • 27-11-2019, 00:11:52
    #30
    işinin ehli kafası zehir ama araştırmayı gelişmeyi sevmeyen.
    yazılımcıya sadece işini yap bildiğini yap derim ama dinlemezler hep daha fazlasıni isterler.

    siz girişimci değilseniz zaten tökezlersiniz işinin ehli kafası sektörlere piyasalara hakim birisini bulup onun ve fikirlerinin peşinden gitmelisiniz ama aç gözlülük ile değil
    sabırla tabi her girişim başarılı olmayabilir.Deneyerek ilerleyin
  • 27-11-2019, 12:41:04
    #31
    Her şeyden öte iş ahlakı gerekiyor. Seninle eski dosttuk Gökay. Mazimiz bu forumdan öncesine dayanıyor ama sen uzun zamandır tanıdığın birinin işini yaparken bile iş ahlakından uzak şekilde davranıyorsun. Verilen işe saygın yok. Proje için sana 2 tane domain verdim sık sık takip ettim kurdu mu diye ellememişsin bile domainlere. Sorunları kendin yazmışsın zaten ama her şeyden önce iş ahlakına sahip olman gerekiyor dostum.
    • DemirayBilisim
    DemirayBilisim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2019, 14:41:29
    #32
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, gelen yorumları üstüme alınmak istemiyorum ama sanki bana akıl, fikir verir gibi yorumlar geliyor. Sadece yıllar içerisinde yaptığım projelerde kendi itiraflarımı yazdım. Başkalarının da kendi itiraflarını yazmasını istedim. Yoksa ne yapmam gerektiği konusunda yeterli bilgiye sahibim
    Bir önceki sayfada bu mesajı yazdım "eski" dostum Misafir;

    Senin bir itirafın varsa dinlemek isterim.
  • 27-11-2019, 14:49:08
    #33
    Neler var neler...
  • 27-11-2019, 14:52:35
    #34
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önceki sayfada bu mesajı yazdım "eski" dostum Misafir;

    Senin bir itirafın varsa dinlemek isterim.
    Ben tembel adamım oğlum kaybediyorsam ondan kaybediyorumdur
    • DemirayBilisim
    DemirayBilisim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2019, 17:39:34
    #35
    Mükemmelliyetçilik yüzünden ya geç kaldım ya hiç başlayamadım. Hala da aynı hatayı yapmaktayım. Bir şeyin en kusursuzunu istiyorum maalesef. Sanırım bu burcumun özelliğinden kaynaklanıyor. Başak burçları mükemmeliyetçi olmak istemeleri ile biliniyor.

    Artı olarak erinme, erteleme olayı da çok. Maalesef rahatına düşkün bir insanım. Oblomov olma yolunda ilerliyorum. İnşallah en kısa zamanda bu iki şeyden kurtulurum artık. 🙂
  • 27-11-2019, 17:48:47
    #36
    Ben de bu konulara çok kafa yordum, dediğiniz maddeleri biz de yaptık biz de kendimize itiraflarda bulunduk, suçumuzu kabul ediyor muyuz evet! lakin bir de dış faktörler de var. bunlara bahane derseniz de deyin çok önemli değil benim için;
    buraya 45 madde yazaiblirim ama kimsenin okumayacağını biliyorum o yüzden yazmıyorum.

    bir projeniz vardır, mükemmeldir, zamanınızı ayırıp her şeyi mükemmel şekilde yaparsınız (yazılımı, tasarımı, reklamı, ıdısı vıdısı) ama o projenin zamanı gelmemiştir. bazı şeylerin olması için zamanının gelmesi gerekiyor maalesef. bizim 2005 te yapıp tutturamadığımız onlarca projenin sonraki zaman diliminde hiçbir şey yapılmadan çatır çatır büyüdüğüne kaç kere şahit oldum ben sayamadım. yaş ilerledikçe de artık hayallerden çok gerçeklere odaklanmayı öğreniyor insan. bugün geldiğimiz noktada karnımız doyuyor mu? çok şükür, yeter.