DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, gelen yorumları üstüme alınmak istemiyorum ama sanki bana akıl, fikir verir gibi yorumlar geliyor. Sadece yıllar içerisinde yaptığım projelerde kendi itiraflarımı yazdım. Başkalarının da kendi itiraflarını yazmasını istedim. Yoksa ne yapmam gerektiği konusunda yeterli bilgiye sahibim
Bir önceki sayfada bu mesajı yazdım "eski" dostum Misafir;

Senin bir itirafın varsa dinlemek isterim.