Ben de bu konulara çok kafa yordum, dediğiniz maddeleri biz de yaptık biz de kendimize itiraflarda bulunduk, suçumuzu kabul ediyor muyuz evet! lakin bir de dış faktörler de var. bunlara bahane derseniz de deyin çok önemli değil benim için;
buraya 45 madde yazaiblirim ama kimsenin okumayacağını biliyorum o yüzden yazmıyorum.

bir projeniz vardır, mükemmeldir, zamanınızı ayırıp her şeyi mükemmel şekilde yaparsınız (yazılımı, tasarımı, reklamı, ıdısı vıdısı) ama o projenin zamanı gelmemiştir. bazı şeylerin olması için zamanının gelmesi gerekiyor maalesef. bizim 2005 te yapıp tutturamadığımız onlarca projenin sonraki zaman diliminde hiçbir şey yapılmadan çatır çatır büyüdüğüne kaç kere şahit oldum ben sayamadım. yaş ilerledikçe de artık hayallerden çok gerçeklere odaklanmayı öğreniyor insan. bugün geldiğimiz noktada karnımız doyuyor mu? çok şükür, yeter.