• 25-11-2019, 00:42:06
    #19
    Bu işlerle belediyeler ilgilenir . belediyeyi veya zabıtayı ararsanız gelip alırlar eşeği.
  • 25-11-2019, 00:44:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isırmaz da arkasında pek fazla durmayın hocam çifte atabilir
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece çok pozitif bir şekilde güldüm ya.
    Allah yardımcınız olsun hocam bende görselleri bekliyorum.
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin hocam gelişmeleri yakından takip ediyoruz 😂
    SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf bekliyoruz
    balaban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam akşam hiç güleceğim yoktu hocam 😂 sigarasını yemiş kısmında kahkaha attım ve uykum kaçtı 😂😂
    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamıyorsam zabıta ilgileniyor. Polis ilgilenmiyor bu tür durumlarla. Bende at bulmuştum geçtiğimiz senelerde ama tam hatırlamıyorum. Ya zabıta ya belediyeydi ilgili kurum.
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan tam uyucam açtığın konuya bak 😂
    Bindi mi arabaya naptın 😂😂
    Teslim ettik gelip aldılar valla ambulans bu kadar hızlı gelmiyor 😃
    Zabıta ifade verin gelin diyor sahibi gelecekmiş onu bekliyoruz , artık hediye bir eşek sucuğu veriri bize 😄
  • 25-11-2019, 00:45:13
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son durum nedir hocam? R10'da gördüğüm en samimi konulardan 😂
  • 25-11-2019, 00:47:01
    #22
    Hocam foto çekmediniz mi? Akşam akşam forumu topladınız konuya
  • 25-11-2019, 01:00:58
    #23
    hocam foto yok mu ?
    herkes bekliyor
  • 25-11-2019, 01:28:58
    #24
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum nedir hocam? R10'da gördüğüm en samimi konulardan 😂
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam foto çekmediniz mi? Akşam akşam forumu topladınız konuya
    medetarikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam foto yok mu ?
    herkes bekliyor
    Teslim ettik arkadaşlar, çay filan içtik hayatımda bukadar değişik bir olay görmedim , resim için arkadaş çekmiş alırım ondan , ben korktum biraz bu hayvandan polislerle kahve içtik .

    Ayrıca bana Özel mesaj ile yardımcı olan ne yapmam gereken ismi yanlış olmasın Mete galiba teşekkür ediyorum
  • 25-11-2019, 01:39:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğraf çekip de paylaşmış olsaydınız konuyu maxigeyik yapardık en azından sadece lak lak yapmış olduk galiba
  • 25-11-2019, 01:42:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bakgidio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf çekip de paylaşmış olsaydınız konuyu maxigeyik yapardık en azından sadece lak lak yapmış olduk galiba
    Geyik değil gayet ciddi konu, hayvan var ortada komik bir olay yok, sadece garip
  • 25-11-2019, 01:46:42
    #27
    gece gece efsane konu iyi bare sizin gibi bir insana denk gelmiş hocam teşekkürler