pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isırmaz da arkasında pek fazla durmayın hocam çifte atabilir
AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gece çok pozitif bir şekilde güldüm ya.
Allah yardımcınız olsun hocam bende görselleri bekliyorum.
ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam gelişmeleri yakından takip ediyoruz 😂
SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğraf bekliyoruz
balaban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam akşam hiç güleceğim yoktu hocam 😂 sigarasını yemiş kısmında kahkaha attım ve uykum kaçtı 😂😂
Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamıyorsam zabıta ilgileniyor. Polis ilgilenmiyor bu tür durumlarla. Bende at bulmuştum geçtiğimiz senelerde ama tam hatırlamıyorum. Ya zabıta ya belediyeydi ilgili kurum.
Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulan tam uyucam açtığın konuya bak 😂
Bindi mi arabaya naptın 😂😂
Teslim ettik gelip aldılar valla ambulans bu kadar hızlı gelmiyor 😃
Zabıta ifade verin gelin diyor sahibi gelecekmiş onu bekliyoruz , artık hediye bir eşek sucuğu veriri bize 😄