Son durum nedir hocam? R10'da gördüğüm en samimi konulardan 😂
Hocam foto çekmediniz mi? Akşam akşam forumu topladınız konuya
hocam foto yok mu ?
herkes bekliyor
Teslim ettik arkadaşlar, çay filan içtik hayatımda bukadar değişik bir olay görmedim , resim için arkadaş çekmiş alırım ondan , ben korktum biraz bu hayvandan polislerle kahve içtik .
Ayrıca bana Özel mesaj ile yardımcı olan ne yapmam gereken ismi yanlış olmasın Mete galiba teşekkür ediyorum