Sizce Bu Uygulama Fikri Tutar Mı?
12
●373
- 22-11-2019, 19:31:15bu uygulama bana çok kapsamlı geldi açıkcası ücretli olarak sunsam sizce satın alma olur mu ama amacım belirlediğim kitleye gerçekten ihtiyacı olan soruları sunmak aklımdaki projeye dair çok detay veremiyorum buradaeakbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2019, 19:32:34Evet fikirler önemli fakat bir iş hakkında yapılan çalışmalar daha çok önemli.
https://www.youtube.com/watch?v=CVw6F0vug_o - 22-11-2019, 19:45:00forumda tutar mı diye sorduğunuz ve hazır bir şeyler kullandığınız şeyin tutabilme olasılığı mümkün mü?
Girişimcilik bu değil. Code Canyonda dolaşıp hoşunuza giden bir uygulamayı veya temayı alıp bir şeyler yapamazsınız. Tamam yaparsınız ama yapamazsınız. Girişimci böyle olunmaz. Benim gözümde projesi için hazır bir şeyler kullanan fikrini önemsemiyordur. Hazırı varsa zaten değerli değildir. Hele ki tutar mı diye soruyorsan bir platforma hiç değildir. - 22-11-2019, 19:49:07Obsidya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu video çok iyi geldi izlemeye devam ediyorum çok teşekkürler
hocam herşey bir hevesle başladıberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulama yazamıyorum şuanda codecanyondan almış olduğum bir uygulamayı reskinletecek birilerini ararken dur ya birde ben bakayım nasıl yapılıyormuş dediğimde fark ettim ki 10 dakika gibi kısa bir sürede yapabildim. evet eksik yaptım ama tekrar ettim, tekrar ve yine tekrar ettim. şuan reskin konusunda iyi olduğuma inanıyorum ve udemyden ilk kez bir kurs aldım onu izliyorum alt yapım olması için android studioda uygulama veya oyun yazabilmek için. bence bir yerlerden başlamak gerek
- 22-11-2019, 19:49:59@berkaycatak; Yanlış!
girişimciliğin tanımını okumanızı tavsiye ederim.
Üretim faktörleri vardır ve girişimci bunu bir araya getirendir.
Girişimci yoktan var etmez, eğer bunu yapacak olsa adı geliştirici olur veya başka bir şey.
Steve Jobs mühendis miydi? hayır tamamen girişimciydi
Fikri vardı ve mühendisleri bir araya getirerek fikrini geliştirerek piyasaya hakim oldu.
Kimsenin hevesini kırmayalım değil mi?
Üzerinde çalışılan her şeyin tutacağını düşünüyorum, yeter ki emek verin ve sakin kalarak düşünün eminim en iyisi ortaya çıkacaktır! başarılar