bu video çok iyi geldi izlemeye devam ediyorum çok teşekkürler
forumda tutar mı diye sorduğunuz ve hazır bir şeyler kullandığınız şeyin tutabilme olasılığı mümkün mü?
Girişimcilik bu değil. Code Canyonda dolaşıp hoşunuza giden bir uygulamayı veya temayı alıp bir şeyler yapamazsınız. Tamam yaparsınız ama yapamazsınız. Girişimci böyle olunmaz. Benim gözümde projesi için hazır bir şeyler kullanan fikrini önemsemiyordur. Hazırı varsa zaten değerli değildir. Hele ki tutar mı diye soruyorsan bir platforma hiç değildir.
hocam herşey bir hevesle başladı

uygulama yazamıyorum şuanda codecanyondan almış olduğum bir uygulamayı reskinletecek birilerini ararken dur ya birde ben bakayım nasıl yapılıyormuş dediğimde fark ettim ki 10 dakika gibi kısa bir sürede yapabildim. evet eksik yaptım ama tekrar ettim, tekrar ve yine tekrar ettim. şuan reskin konusunda iyi olduğuma inanıyorum ve udemyden ilk kez bir kurs aldım onu izliyorum alt yapım olması için android studioda uygulama veya oyun yazabilmek için. bence bir yerlerden başlamak gerek