• 21-11-2019, 19:09:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Ben de 1.6 milyonu kaçırmıştım aynı şekilde
  • 21-11-2019, 20:29:26
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Abi merhaba beni tanıdın mı?
    Ben senin dıdının dıdısının dıdısıyım.
    Şu sıralar borç lazım varsa bi teselli ikramiyeni alırım

    Şaka bir yana hayırlı olsun hocam, güle güle harcayın.
  • 21-11-2019, 20:41:13
    #21
    son sayı olup olmadığını belirtmemiş bu durumda hiç kazanmamışta olabilir.
  • 21-11-2019, 20:42:47
    #22
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son sayı olup olmadığını belirtmemiş bu durumda hiç kazanmamışta olabilir.
    Kaçırdığım sayı 30.
  • 22-11-2019, 00:20:43
    #23
    Üyeliği durduruldu
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseyi yediğim veya prim için bu konuyu açmadım. Sadece atmak istemiyorum ve daha teslim bile almadım lütfen fesat düşünmeyin hocam.
    Hocam kuponun oldugu gibi resmini degil sadece 5 bildiginiz satırı kırpıp atarsınız diye düşünmüştüm. Böyle görselsiz yazınca cok inanasım gelmedi o yüzden yanlıs anlamayın
  • 22-11-2019, 00:44:10
    #24
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Bardağa dolu tarafından bakın. 7 bin lira günümüzde iyi para
  • 22-11-2019, 00:55:19
    #25
    Kaçtane bilet alıştınız merak ettim =) iddaayı acilen bırakmam lazım farklı dallara yönelmeyi düşünüyordum konuyu gördüm sorayım dedim
  • 22-11-2019, 01:33:11
    #26
    Tüh be yazık olmuş ben en fazla 4 tutturduğum için üzülmüyorum.
  • 22-11-2019, 01:41:21
    #27
    Makinaya mı oynattınız acaba ?