Kimseyi yediğim veya prim için bu konuyu açmadım. Sadece atmak istemiyorum ve daha teslim bile almadım lütfen fesat düşünmeyin hocam.
Hocam kuponun oldugu gibi resmini degil sadece 5 bildiginiz satırı kırpıp atarsınız diye düşünmüştüm. Böyle görselsiz yazınca cok inanasım gelmedi o yüzden yanlıs anlamayın