Merhaba arkadaşlar, bu üniversiteden bir formasyon eğitimi aldım. Fakat henüz belgemi almadım. Şu an İstanbul'da yaşıyorum, üniversitede ilgili bölüme bir soru sormam lazım ama günümüz teknolojisini kullanarak henüz kendileri ile iletişime geçemedim. Belgeyi almak için gidip boş dönmek istemiyorum. Bu okulda okuyup benim için öğrenci işlerinden bir bilgi alabilecek olan birisi var mıdır?
Teşekkürler şimdiden.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde Okuyan Var mı?
2
●126
- 20-11-2019, 15:38:49benim de 2 sene oldu alalı hala gidip eğitim fakültesinden formasyon belgemi alcam
- 20-11-2019, 15:54:46Aramadığım numara kalmadı, en son bunu düşündüm. Günlük uçakla gidip geleceğim boşa gitmek istemiyorum.SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle