• 20-11-2019, 15:20:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bu üniversiteden bir formasyon eğitimi aldım. Fakat henüz belgemi almadım. Şu an İstanbul'da yaşıyorum, üniversitede ilgili bölüme bir soru sormam lazım ama günümüz teknolojisini kullanarak henüz kendileri ile iletişime geçemedim. Belgeyi almak için gidip boş dönmek istemiyorum. Bu okulda okuyup benim için öğrenci işlerinden bir bilgi alabilecek olan birisi var mıdır?

    Teşekkürler şimdiden.
  • 20-11-2019, 15:38:49
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    benim de 2 sene oldu alalı hala gidip eğitim fakültesinden formasyon belgemi alcam
  • 20-11-2019, 15:54:46
    #3
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de 2 sene oldu alalı hala gidip eğitim fakültesinden formasyon belgemi alcam
    Aramadığım numara kalmadı, en son bunu düşündüm. Günlük uçakla gidip geleceğim boşa gitmek istemiyorum.