SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de 2 sene oldu alalı hala gidip eğitim fakültesinden formasyon belgemi alcam
Aramadığım numara kalmadı, en son bunu düşündüm. Günlük uçakla gidip geleceğim boşa gitmek istemiyorum.