• 19-08-2008, 00:19:47
    #1
    Selamlar
    Geçen yıl bu zamanlar ehliyet sertifikamı aldım ama hem üşengeçlik, hem arabamın olmayışı, hemde para durumlarından çıkartmadım.
    Bu sertifika ne kadar süre geçerli oluyor bilen var mı?
  • 19-08-2008, 00:37:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar
    Geçen yıl bu zamanlar ehliyet sertifikamı aldım ama hem üşengeçlik, hem arabamın olmayışı, hemde para durumlarından çıkartmadım.
    Bu sertifika ne kadar süre geçerli oluyor bilen var mı?
    konuyu bıraz daha açarmısınız ben anlamadım ne sordugnuzu ehliyet sertifikası derken kastınız ney
  • 19-08-2008, 00:42:30
    #3
    Yani hem yazılı hem direksiyon sınavını geçtikten sonra kurstan aldığımız dosya içindeki sertifikadan bahsediyorum.
  • 19-08-2008, 01:57:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gösterdiğin sağlık raporu 1 yıl geçerlidir.Eğer sen süreyi 1 yıl geçirdiysen sağlık raporunu yenilet tekrar başvur trafiğe ondan sonradan 1 sene geçirmeden ehliyetini almaya bak.
  • 19-08-2008, 09:41:06
    #5
    11 ağustosta 1 sene geçmiş sertifika geçerliyse sabıka kaydıyla, sağlık raporunu yeniden ayarlarız o problem değil
  • 19-08-2008, 11:19:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 sene geçtiğinde dosya yanıyor demişlerdi bize kurstan
    Bence herhangi bir sürücü kursuna danış. Onlar daha iyi yardımcı olurlar.