Selamlar
Geçen yıl bu zamanlar ehliyet sertifikamı aldım ama hem üşengeçlik, hem arabamın olmayışı, hemde para durumlarından çıkartmadım.
Bu sertifika ne kadar süre geçerli oluyor bilen var mı?