• 16-11-2019, 17:51:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Silver Üyelik bitti, bir de Gold Üyeliği deniyeyim dedim. Mavilere bürünmemin şerefine konuya mesaj yazan herkese R10+ atacağım

    Yaşasın R10!
  • 16-11-2019, 17:51:59
    #2
    Hayırlı olsun.
  • 16-11-2019, 17:52:03
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlısı diyelim
  • 16-11-2019, 17:52:35
    #4
    Platin üye
    bansız bereketli günlerde kullan
  • 16-11-2019, 17:52:46
    #5
    Hayırlı olsun eskiden bir ara ben de denemiştim [emoji4]

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-11-2019, 17:53:19
    #6
    Kurumsal PLUS
    Hayırlısı olsun
  • 16-11-2019, 17:53:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun
  • 16-11-2019, 17:53:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun
  • 16-11-2019, 17:53:27
    #9
    Hayırlı uğurlu olsun 👍🏻