Konu
Mavilere Bürünmemin Şerefine Herkese R10+
16-11-2019, 17:51:04
#1
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Silver Üyelik bitti, bir de Gold Üyeliği deniyeyim dedim. Mavilere bürünmemin şerefine konuya mesaj yazan herkese R10+ atacağım
Yaşasın R10!