"BETA", "DEMO" için açılmış bir test sitesine ve aylardır güncelleme gelmeyen bu yazılıma saldırarak neyi amaçlamayı planlıyordunuz?
Adam gibi konu açarak "şurada açık var" yazmayı bilmiyor muydunuz? "Bug report" diye konu açılmıştı.Her defasında vatan, millet sevgisi ile iş yapıyoruz diyen hackerlar geliştirilen yerli, milli projelere bu şekilde mi tavır alıyor?
Sizce bu komik mi? Henüz bitmeyen, açıkları tam olarak belli olmayan yazılımı hacklemek mi? Helal olsun, devam edin böyle.Kendinizi bitmiş, yüksek maliyetli bir projeyi hackledim diye millete övebilirsiniz şimdi.

D