• 15-11-2019, 16:55:48
    #1
    Bazı arkadaşların bildiğin üzere yerli forum sistemi geliştirmekteydim, konuda da yazdığım üzere sürekli shell girişimi oluyordu.
    "BETA", "DEMO" için açılmış bir test sitesine ve aylardır güncelleme gelmeyen bu yazılıma saldırarak neyi amaçlamayı planlıyordunuz?

    Adam gibi konu açarak "şurada açık var" yazmayı bilmiyor muydunuz? "Bug report" diye konu açılmıştı.Her defasında vatan, millet sevgisi ile iş yapıyoruz diyen hackerlar geliştirilen yerli, milli projelere bu şekilde mi tavır alıyor?

    Sizce bu komik mi? Henüz bitmeyen, açıkları tam olarak belli olmayan yazılımı hacklemek mi? Helal olsun, devam edin böyle.Kendinizi bitmiş, yüksek maliyetli bir projeyi hackledim diye millete övebilirsiniz şimdi.


  • 15-11-2019, 16:58:43
    #2
    Yazık, başka bir şey demiyorum.
  • 15-11-2019, 16:59:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bitiyorum ya kendini hacker sanan çocuklara D
  • 15-11-2019, 16:59:21
    #4
    Arkadaşların madalyalarını ve kınalarını hazırlasaydınız. Ne çok aptal var, yaptıkları hayırlı iş yok.
  • 15-11-2019, 17:00:31
    #5
    Lamer mastürbasyonu bunlar.
  • 15-11-2019, 17:00:40
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @NumanABi; Resimdeki kişileri tanıyordur büyük ihtimalle.
  • 15-11-2019, 17:02:01
    #7
    -18 yaş grubu çocuklar. BruteForce veya Basit shell yöntemlerini internetten izleyip sağda solda deniyorlar. Düşenlere index atıyorlar.
  • 15-11-2019, 17:02:17
    #8
    Lamer detected!
  • 15-11-2019, 17:03:23
    #9
    Hocam sisteminizi duymadım pek bir bilgim yok ama birşey söylemek isterim bu tür saçma insanlar yüzünden ne hedeflerinizden nede işinizden vazgeçmeyin uzaklaşmayın dediğiniz gibi daha bitmeyen demo sürümü olan bir siteyi haclemek kolay. Bir çok insanda farkında ki bu tür eylemleri yapanlar haclenmesi kapatılması gereken sitelerin yanından bile geçemediği için bu tür demo veya yarım siteleri hedef alıyor ve bişey başardığını sanıyor bırakın kendi çapında eylensinler takmayın bu tür gereksiz hareketleri kafanıza. Yolunuza bakın iyi çalışmalar dilerim..