yazılımınızın açığını bulduklarını sanmıyorum, muhtemelen veri sağlayıcınızdan kaynaklanan bir durum. host ise aldığınız yere, sunucu ise sunucunuza sızmış olabilirler. yazılımsal bir açıktan kimse böyle kolay kolay index atamaz. umarım çözebilirsiniz, kolay gelsin
Yok hocam zaten vps kullanıyorum, index atmamışlar title girerken açık vardı html escape kullanılması gerekiyordu, localde o şekilde yazmıştım fakat sitede güncellemedim, titleye refresh kodu atmış o kadar yani hack bile değil.Zaten post içine bir çok kez denemiş ancak sonuç alamamış daha sonra title açığını görmüş.Basit bir sorun güncellemeyi unuttuğum için, lamerliğini göstermiş.