Hayırlı geceler.
Ne zaman zengin olacağız :)
32
●1.953
- 14-11-2019, 02:38:22Üyeliği durdurulduGece 2 oldu ve mesaim başladı sabaha kadar çalışmalara devam edeceğim. Şuan hala adsense kazanç taktiğimi geliştirmek için uğraşıyorum 90 TL + Türkçe anahtar kelimeler buluyorum. Deneme yanılma yapıyorum. Aynı zamanda sürekli aklıma gelen en ufak domain boşta mı diye kontrol ediyorum. Mesajlarımı maillerimi sürekli kontrol ediyorum. Benim gibi bir çok arkadaşımız da şuan emek harcıyor eminim. Biz emeklerimizin karşılığını ne zaman alacağız? Sitem edesim geldi kusura bakmayın
Hayırlı geceler.
- 14-11-2019, 02:41:10Üyeliği durdurulduAcı ama gerçek gibi :/Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2019, 02:41:25Hocam adsense gerçekten hamallık. Ben de son Google güncellemelerinden ve adsense kısıtlamalarından sonra iyice soğudum bu işlerden.
Google yayıncıyı maymun ediyor resmen. Zerre saygısı yok ve değer vermiyor.
Aynı şekilde kullanıcı deneyimi de umrunda değil.
Onun şu an tek amacı Adwords parası koparmak
En iyisi Google serp ile ve adsense ile hiç muhatap olunmayacak iş kurmak.
Cidden emeklerimizin karşılığını falan almıyoruz. - 14-11-2019, 02:41:39Üyeliği durdurulduÖyle hocam, Allah hakkımızda hayırlısını versin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2019, 02:42:33Gerçekten emeklerin karşılığını almak istiyoruz artık sabah ilk işim r10 ve web sitesi akşam gözlerim ağrıyana kadar r10 ve web sitesi şeklinde hayatımı devam ettiriyorum
- 14-11-2019, 02:42:36Üyeliği durdurulduAdsense konusunda kesinlikle katılıyorum. Bu aralar TBM'ler yerler altında.gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle