• 14-11-2019, 02:38:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gece 2 oldu ve mesaim başladı sabaha kadar çalışmalara devam edeceğim. Şuan hala adsense kazanç taktiğimi geliştirmek için uğraşıyorum 90 TL + Türkçe anahtar kelimeler buluyorum. Deneme yanılma yapıyorum. Aynı zamanda sürekli aklıma gelen en ufak domain boşta mı diye kontrol ediyorum. Mesajlarımı maillerimi sürekli kontrol ediyorum. Benim gibi bir çok arkadaşımız da şuan emek harcıyor eminim. Biz emeklerimizin karşılığını ne zaman alacağız? Sitem edesim geldi kusura bakmayın Hayırlı geceler.
  • 14-11-2019, 02:39:50
    #2
    Hiçbir zaman bana kalırsa...
  • 14-11-2019, 02:40:14
    #3
    Allah büyük hocam çalışmaya devam.
  • 14-11-2019, 02:41:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman bana kalırsa...
    Acı ama gerçek gibi :/
  • 14-11-2019, 02:41:25
    #5
    Hocam adsense gerçekten hamallık. Ben de son Google güncellemelerinden ve adsense kısıtlamalarından sonra iyice soğudum bu işlerden.

    Google yayıncıyı maymun ediyor resmen. Zerre saygısı yok ve değer vermiyor.

    Aynı şekilde kullanıcı deneyimi de umrunda değil.

    Onun şu an tek amacı “Adwords parası koparmak”

    En iyisi Google serp ile ve adsense ile hiç muhatap olunmayacak iş kurmak.

    Cidden emeklerimizin karşılığını falan almıyoruz.
  • 14-11-2019, 02:41:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah büyük hocam çalışmaya devam.
    Öyle hocam, Allah hakkımızda hayırlısını versin.
  • 14-11-2019, 02:42:33
    #7
    Gerçekten emeklerin karşılığını almak istiyoruz artık sabah ilk işim r10 ve web sitesi akşam gözlerim ağrıyana kadar r10 ve web sitesi şeklinde hayatımı devam ettiriyorum
  • 14-11-2019, 02:42:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adsense gerçekten hamallık. Ben de son Google güncellemelerinden ve adsense kısıtlamalarından sonra iyice soğudum bu işlerden.

    Google yayıncıyı maymun ediyor resmen. Zerre saygısı yok ve değer vermiyor.

    Aynı şekilde kullanıcı deneyimi de umrunda değil.

    Onun şu an tek amacı “Adwords parası koparmak”

    En iyisi Google serp ile ve adsense ile hiç muhatap olunmayacak iş kurmak.

    Cidden emeklerimizin karşılığını falan almıyoruz.
    Adsense konusunda kesinlikle katılıyorum. Bu aralar TBM'ler yerler altında.