Hocam adsense gerçekten hamallık. Ben de son Google güncellemelerinden ve adsense kısıtlamalarından sonra iyice soğudum bu işlerden.
Google yayıncıyı maymun ediyor resmen. Zerre saygısı yok ve değer vermiyor.
Aynı şekilde kullanıcı deneyimi de umrunda değil.
Onun şu an tek amacı Adwords parası koparmak
En iyisi Google serp ile ve adsense ile hiç muhatap olunmayacak iş kurmak.
Cidden emeklerimizin karşılığını falan almıyoruz.