2008-2009 Üniversite Taban Puanları Açıklandı!!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2008-2009 Üniversite Taban Puanları Açıklandı!!!
30
●
266.256
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2008-2009 Üniversite Taban Puanları Açıklandı!!!
1
2
3
4
18-08-2008, 15:43:19
#1
derman
Buyrun Puanlar
..::ÖSYS YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ MERKEZİ YERLEŞTİRMEDEKİ EN KÜÇÜK VE EN BÜYÜK PUANLARI ::..
18-08-2008, 18:51:46
#2
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu ösym yıllardır çizgisini bozmuyor,ne zaman yeni bir sınava ait bir açıklama yayınlansa 15 dk içerisinde çökmeyi başarıyor,çok istikrarlı gerçekten.
doğru tespit
18-08-2008, 19:12:24
#3
trkmzh
Üyeliği durduruldu
geçen sene 336 EA2 ile girdiğim yer bu sene 320 ile kapatmış.
kabaca 8 - 10 puan düşmüş gibi geldi puanlar bana.
18-08-2008, 20:42:25
#4
xlenonz
ağlasammı gülsemmi.
5 tane fen sorusu kaçırmıştım bildiğim halde.
326 ile açıkta kaldım 330 ile kapatmış öss
18-08-2008, 21:40:05
#5
EFO
Yüksek puanlı bölümler ea da daha fazla düşmüş gibi, 300 ile 290 arası olanlar ise 4-5 puan düşmüş.
12-07-2009, 11:35:20
#6
Xdesign
Arkadaşlar Yukardaki Link Çalışmıyor BURAYA TIKLAYIN
Öss Sonuçları
12-07-2009, 11:37:05
#7
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Maşallah
12-07-2009, 11:37:16
#8
teknoali
18-08-2008, geçen yılın konusu
12-07-2009, 11:37:25
#9
First
Alıntı
Konuyu Toplam 6293 Üye okuyor
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler